Πέμπτη 5 Απριλίου 2012

ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΕΥΧΕΣ

Όταν με φως τσ΄ Ανάστασης ανάψεις το κερί σου, κάθε αχτίνα μια χαρά να γίνει στη ζωή σου

Ήθελα μες τση φούχτες μου χαρές χιλιάδες να ‘χα, να τσι μοιράσω απλόχερα στους φίλους μου το Πάσχα


Τη μέρα της Ανάστασης δε θα βρεθώ μαζί σου, ας γίνει η σκέψη μου φωτιά ν' ανάψει το κερί σου.

Όσες κροτίδες πέφτουνε, του Πάσχα την ημέρα, τόσες χαρές σου εύχομαι, να έχεις κάθε μέρα!

Σαν του κεριού το Άγιο Φώς τσ'Ανάστασης το βράδυ, να 'ναι η ζωή σου φωτεινή χωρίς σταλιά σκοτάδι.

Σου εύχομαι να είσαι θερμός σαν το κόκκινο των αυγών, γλυκός σαν το τσουρέκι, εκρηκτικός σαν πυροτέχνημα και να έχεις καλύτερη τύχη από το αρνί....

Καλή Ανάσταση, καλό Πάσχα. Ο Χριστός ας μας δώσει την δύναμη για την δική μας ανάσταση, απο το σκοτάδι στο φώς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου